Nieuwe Princess rode Borgini Red Rib Blender Limited Edition

Aangeboden: Nieuwe Princess rode Borgini Red Rib Blender Limited Edition Prijs: Bieden

Te Koop

Mooie rode Red Line Red Rib Blender Limited edition


Retrostyle met Princess! Fraaie rode retro vormgegeven blender in echt staal. Met 2 snelheden en een pulsknop. Glaskan van 1,5 liter. Met power-indicatielampje en navuldopje in het deksel. De messen kunnen verwijderd worden voor gemakkelijk schoon maken!
-----------


Ik heb eventueel nog 2 andere dingen van de set te koop: broodrooster en Blender. (de waterkoker is inmiddels verkocht) Zie mijn andere advertenties.

Zelf ben ik op zoek naar: Blender Philips HR2094. Dit kunnen we misschien ruilen?! Zie foto 3.

Verder is het nieuw en zelfs nooit uit de doos geweest. Heb het een aantal jaren terug gekocht voor mijn uitzet, maar ik hou nu toch niet meer zo van de rode kleur. Dus Echt Helemaal nieuw nooit gebruik!
Zie ook mijn andere advertenties van deze set om verzendkosten te besparen! Ophalen is natuurlijk ook mogelijk! Nieuwprijs op dit moment: €59,95. Ik hoef er niet de volledige prijs voor te krijgen, dus doe maar eens een mooi bod!
----------

Specificaties

Type: 212038

Voltage: 220-240 Volt

Wattage: 400 Watt

Kleur: Rood

Materiaal: Roestvrij staal

Capaciteit: 1.5 Liter(s)
-----------
Voor vragen mail op eeeveliennn@hotmail.com
Groeten Evelien.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Keukenmachines

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger