Nieuwe Princess BorginiRode Red Citruspers Limited Edition

Aangeboden: Nieuwe Princess BorginiRode Red Citruspers Limited Edition Prijs: Bieden

TE KOOP:

Mooie Rode Red Super Juicer Citruspers Limited edition


Retrostyle met Princess! Fraaie rode retro vormgegeven handige citruspers. Met krachtige motor van 80 Watt. Schakelt automatisch in en draait automatisch. Schenktuit met antidruppelklepje. Kan snel en gemakkelijk uit elkaar worden gehaald om schoon te maken. Met snoeropbergmogelijkheid en deksel.
----------

Ik heb eventueel ook nog de broodrooster van de zelfde limited edition lijn. Meerdere artikelen in een koop scheelt verzendkosten!

Verder is het nieuw en zelfs nooit uit de doos geweest. Heb het een aantal jaren terug gekocht voor mijn uitzet, maar ik hou nu toch niet meer zo van de rode kleur. Dus Echt Helemaal nieuw nooit gebruik!
Zie ook mijn andere advertenties om verzendkosten te besparen! Ophalen is natuurlijk ook mogelijk! Nieuwprijs op dit moment: €52,50. Ik hoef er niet de volledige prijs voor te krijgen, dus doe maar eens een mooi bod vanaf €20,- voor andere ideen mag u mailen.----------

Specificaties

Type: 201973

Voltage: 220-240 Volt

Wattage: 35 Watt

Kleur: Rood

Materiaal: Roestvrij staal

----------
Voor vragen mail op eeeveliennn@hotmail.com
Groeten Evelien.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Keukenmachines

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger