Siemens MK 55300 keukenmachine in goede staat

Aangeboden: Siemens MK 55300 keukenmachine in goede staat Prijs: Bieden

Ik heb een hele complete keukenmachine te koop. Kan alles, van blender tot sapcentrifuge tot deeg kneden tot zelfs jam maken! Ik gebruik in de praktijk eigenlijk alleen de blender, dus daarom wil ik de keukenmachine verkopen en een losse blender aanschaffen.

De keukenmachine is geheel compleet en de meeste accessoires zijn bijna nooit gebruikt! Met handige opbergdoos waar je de keukenmachine bovenop kunt zetten. Ik ben zuinig op mijn spullen en de keukenmachine is dan ook in een nette staat en werkt perfect!

Doe een leuk bod en de keukenmachine is van jou! Ik heb er 2 jaar geleden 150 euro voor betaald.

Mogelijkheden:
Voor basisrecepten van 1000 g meel en ingrediƫnten (= 3 kg deeg). Elektronische snelheidsregeling met vierstandenschakelaar & momentschakelaar. Vermogen 1100 W. Multifunctionele messen voor het versnipperen, hakken en mixen. Draaischijfmes (dik en dun), draaischijfrasp (grof en fijn). Kneedhaken en mengmechanisme. Stabiele messendrager. Het toebehoren is compact op te bergen in een speciale box. Kunststof mengkom, inhoud 1,5 liter. Met citruspers, zeef en vruchtenpers. Tevens met snoeropberging en dekselvergrendeling. Afm. apparaat (hxbxd): 33x34x24 cm. Gew. 5,28 kg. Aansluiting 220-240 V.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Keukenmachines

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger